Veelgestelde vragen2024-03-11T16:27:58+01:00

Veelgestelde vragen

In onze FAQ vind u enkele veelgestelde vragen met de daarbij horende antwoorden.
Heeft u een vraag die hieronder niet terug te vinden is? Neem dan contact op met secretariaat@urobel.be, wij bezorgen u spoedig een gepast antwoord.

Moet ik mijn ticket afprinten?2024-03-11T17:06:32+01:00

Neen, om papier te besparen raden we aan om dit niet te doen.

  • Bij een fysiek evenement ontvangt u een mail met een QR code. Het volstaat om deze op uw gsm te tonen om u in te checken op een evenement bij ons.
  • Bij een online evenement hebben we voldoende met uw e-mailadres. Hiermee wordt uw aanwezigheid geregistreerd.
Het lukt niet om een ticket te bestellen, hoe komt dit?2024-03-11T17:02:09+01:00

Kijk eerst na of u ingelogd bent. U kan proberen om eerst uit te loggen en dan weer in te loggen.

Ga dan naar evenementen en klik op het gewenste evenement. Klik op Koop Tickets en duidt aan welk ticket u wenst door op + te duwen naast de nul. Tickets voor leden wordt beperkt tot 1 ticket.

Volgend scherm verschijnt:

Vul uw naam en mailadres in (per lid kan je 1 ticket aanvragen, als niet lid kan je meerdere tickets aanvragen en verschillende namen invullen om 1 afrekening te bekomen). Optioneel vragen we ook uw functie en plaats van tewerkstelling.

Ga vervolgens door met afrekenen.

Waar vind ik mijn ticket voor een evenement terug?2024-03-11T16:57:58+01:00

Weet u niet meer of u een ticket hebt besteld? Alle gegevens daarvan vind u bij “bestellingen en tickets”.

In het rechtse luik zie alle gegevens over jouw account. Het mailadres dat je hier hebt ingevuld is ook het mailadres dat gebruikt wordt door Urobel voor onze communicatie.

Soms wordt er aangegeven dat er geen ticket ontvangen is, maar werd het dus naar dit opgegeven mailadres gestuurd, terwijl een ander mailadres is gebruikt in het mailverkeer.

In deze rubriek account gegevens kan je ook je paswoord wijzigen. Wanneer je je paswoord echt niet meer weet kan  je een mail naar het secretariaat sturen of druk je op wachtwoord vergeten. Je gegevens worden dan gereset en je kan via de link die naar het door jouw opgegeven mailadres je account terug in orde stellen.

Indien je factuur adres anders is dan je verzendadres kan je dit zelf aanpassen bij adressen.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap bij Urobel verlengen?2024-03-11T17:03:19+01:00

1 week en/of 1 dag voor uw lidmaatschap vervalt, ontvangt u een verzoek van ons om deze te verlengen. We adviseren om dit tijdig te doen.

Weet u niet zeker of je lidmaatschap nog actief is? Ga dan naar “mijn account” en kies links “overzicht lidmaatschap”. Daar verschijnt de huidige status en wanneer de volgende betaling verwacht wordt (eveneens de vervaldatum van het lidmaatschap)

Bent u toch te laat? Klik dan bij “overzicht lidmaatschap” op de knop “Bekijk >” naast jouw lidmaatschap. Daar verschijnt dan bij Acties “opnieuw abonneren”.

Indien er geen oud/huidig lidmaatschap terug te vinden is op uw account, klikt u in het hoofdmenu op de knop “Lid worden” om een nieuw lidmaatschap aan te gaan. Na een succesvolle afronding van uw bestelling geniet u meteen van de extra voordelen.

Hoe weet ik of mijn lidmaatschap nog actief is of niet?2024-03-11T17:03:10+01:00

Weet u niet zeker of uw lidmaatschap nog actief is? Ga dan naar “mijn account” en kies links “overzicht lidmaatschap”. Daar verschijnt de huidige status en wanneer de volgende betaling verwacht wordt (eveneens de vervaldatum van het lidmaatschap)

Hoelang is mijn lidmaatschap bij Urobel geldig?2024-03-11T17:03:47+01:00

Van zodra u een lidmaatschap aangaat, bent u een jaar lang lid van Urobel en geniet u van de daarbij horende voordelen. Na dat jaar ontvangt u per mail een herinnering om uw lidmaatschap online te verlengen. Gebeurd dit niet, dan vervallen de extra rechten als lid. U heeft dan nog steeds toegang tot uw account en kan dan nog tickets bestellen als ‘niet-lid’, maar u heeft niet langer toegang tot onze extra voordelen.

Eenmaal ingeschreven en na een geslaagde betaling worden de voordelen automatisch toegekend aan uw account, die na een jaar vervallen indien u niet tijdig verlengt.

Het kan gebeuren dat ons systeem in de war geraakt als:

  • u uw lidmaatschap een dag te laat verlengd.
  • wanneer er teveel tijd over een betaling heengaat.
  • Verschillende mailadressen gebruikt worden

Ervaart u een probleem? Dan kan u steeds contact opnemen met secretariaat@urobel.be, we helpen u graag verder.

Waar kan ik mijn gegevens bekijken en/of aanpassen?2024-03-11T17:03:05+01:00
  • Eerst en vooral zorgt u er voor dat u zeker ingelogd bent. Hier kunt u lezen hoe u dit te weten kan komen.
  • Vervolgens kunt u met de cursor over mijn account gaan in het hoofdmenu. Er verschijnt een dropdownmenu met enkele keuzemogelijkheden.
  • Links bij “mijn account” kunt u bij “accountgegevens” . Dit zijn de ingevoerde gegevens met betrekking tot uw lidmaatschap of bestelling. Bij “Factuur- en verzendadres aanpassen” kunt u de gegevens wijzigen indien het verzendadres verschilt met het factuuradres (bvb factuur op VZW maar levering magazine EAUN bij u thuis)
  • Pas de gegevens aan indien gewenst en klik onderaan op de knop “wijzigingen opslaan”. Pas dan zijn uw gegevens definitief aangepast.
  • Ervaart u hier problemen mee? Neem dan zeker contact op met secretariaat@urobel.be, we helpen u zo snel mogelijk verder.
Hoe weet ik of ik ingelogd ben of niet?2024-03-11T17:02:58+01:00

Als lid dient u aangemeld te zijn om uw bestelling te plaatsen of ticket voor een evenement te bestellen. Op deze manier krijgt u als actief lid uw voordelen en kortingen of gratis tickets te zien.

Om te weten of u bent ingelogd dient u naar het hoofdmenu bovenaan te bekijken:

Indien u niet ingelogd bent, ziet u de blauwe knop “inloggen” staan.

Indien u wel ingelogd bent, ziet u in plaats van de blauwe knop het icoontje met “mijn account” staan.

Hoe word ik lid van Urobel VZW?2024-03-11T16:27:45+01:00
  1. U klikt in het hoofdmenu op de oranje knop “lid worden”, of door op deze link te klikken
  2. Bij het item “EAUN lidmaatschap” kiest u in de dropdown of u al dan niet lid wenst te worden van EAUN. Dit is een gratis extra.
  3. U klikt op de knop “inschrijven”
  4. U wordt doorverwezen naar de pagina om af te rekenen. Hierbij vragen we enkele persoonlijke gegevens om uw lidmaatschap correct te kunnen verwerken (beschermd volgens onze privacy policy)
  5. Vervolgens kunt u via het betaalplatform Mollie uw online betaling veilig in orde brengen, via het gewenste betaalplatform.
  6. Indien uw lidmaatschap correct is afgerond en er is een betaling ontvangen, bent u voor 1 jaar lid van Urobel VZW. Na 1 jaar wordt u verzocht om uw lidmaatschap te verlengen indien gewenst. Indien u dit niet doet, loopt uw lidmaatschap automatisch af en heeft u niet langer toegang tot de extra voordelen.
  7. Wenst u nadien toch terug een nieuw lidmaatschap aan te gaan, dan doorloopt u terug alle stappen beginnende bij punt 1. Tijdens het afrekenproces kan u als terugkerende klant inloggen, zo hoeft u niet al uw gegevens opnieuw in te geven.